Lumlum Sedeffakiinn 12 de yapılıyor benim bir hafta önde gözüküyor bebeğim o yüzden 11*3 de yaptık ultrasonda 13 gözükürse yapamayız dediler
Sedeffakiinn Bugün 11+1 haftalık olduk yarın kontrolümüz var. Yarın bilgi verirler heralde. Sonuçlar hemen çıkıyor mu?
nununundunyasi Sedeffakiinn kesin verir. unutursa sen de sor canım hatırlat. ortalama 3-5 güne çıkıyor sonuç göstermeye kontrol kaydı açtırırsın
semra2598 Sedeffakiinn uzun sürmüyor aynı gün öğleden sonra e nabizdan bakabilirsin veya ertesi gün bende öyle oldu
Aysedk Devlet hastanesine gittim bugün 13+4 günlüğüz ama ultrasonda 14+3 gözüktü için ikili taramayı yapmadı 3 Hafta sonra gel 3 lü yaptr dedi doğru mu sizce kızlar
Sedeffakiinn Aysedk aa böyle yapılmıyor mu bizde 11 haftalık görünüyor şuan takip ettiğim bugün kontrolüm var benimde.
2prensesannesiiii Aysedk çok tuhaf özeldeki drum 11 ile 14 hafta arası yapılıyor demişti ben 11+2 de yaptırmıştım