Arkadaşlar çok şükür ki 4 gün önce meleğimi kucağıma aldım, ama20 kusur dikisim var ve ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum. Ağrım çok fazla nezamn kaynar yada dökülür . Kanamamda azalmış sanki iltihap gelir gibi sadece bu durumu yasatab varmı,ayrıca dün pedimde bı parca vardı neyin nesi anlayamadim