Arzu343434 Merhaba özel hastanelerde sunnet fiyatları nasıl bilen var mı ? Tavsiye edeceğiniz hastane doktor var mı ? Doğduğu zaman yaptırmak daha mı iyi doktor erkenden yaptırın dedi
Merii58 Arzu343434 bende yenidoğam sünneti yaptırmak istiyordum İstanbuldayım özel hastanede 10 bin dediler ama özel sünnet klinikleri daha uygun 3ten başlıyor. 38. Haftamdayım havalar soğuk ortalık hastalık kaynıyor diye biraz ertelicem sanırım en azından kırkı çıkana kadar
Gecemavi Bende düşünüyorum ama daha sormadım sadece ilk 3 ay yapılması gerekmis acıyı az hissettiği için anestezi fln da gerek kalmıyormus ve erkenden yapılan sünnet erkek çocuklarını enfeksiyon dan koruduğunu ve bir travma yaşamadığını bir çok yerde duydum
Arzu343434 YaSeEeeee evet canım 17 gün oldu :))) çok kolay geçti doğum boşuna kafaya takmışım hepsi boşmuş :)
YaSeEeeee Arzu343434 Çok sevindim canım gözün aydın sağlıkla büyüt inş nasılsın peki nasıl gidiyor genel anestezimi oldun Bebiş kaç kilo doğdu
Arzu343434 YaSeEeeee genel anestezi oldum evet ilk gün zordu ağrılar falan ayağa kalktıkça kendime geldim :) suan dikiş acısı falan hiç bisey kalmadı :) bebis azıcık zayıf 2700 doğdu :) ultrasonda 3 çıkıyordu tutturamadılar :)