Zehrabicer Merhaba kızlar 35 haftalık hamileyim 1cm açıklık var duzenli sancim yok ne zaman dogum olur sizce
Beybitooo Zehrabicer benim bu haftalarda nişanım gelmişti açılmam başlamıştı 38+2 de planlı sezaryenim vardı o zamana kadar bi sıkıntı olmadı
mombarbie_ Zehrabicer bende 33den berri 1 cm açıklık düzensiz yüksek sancida var şuan 35im hala tık yok 🫠