Merhaba bugün metroda tam oturacakken bir teyze metronun hareket etmesiyle karnıma dirseğini çarptı biraz canım acıdı ama bende onu tutmaya çalıştım hafifledi biraz çarpması sonra oturunca tekmesini hissettim 21+4 haftalık ikizlere hamileyim bişey olmamıştır değil mi ?