Kızlar bugün adete göre 6+4 haftalık geçen hafta keseyi gördük bu hafta gittiğimde kalp atışını göremedik sizce normal mi alttan da baktı fakat gözükmediğini söyledi doktor geç duyan varmı aranızda doktor bı hafta daha bekleyip duyulmazsa kürtaj dedi sizce kalp atışı oluşur mu