elifdiyorkii aslında radyoloji önerir genelde detaylı için doktor neden acaba Perinatoloji önerdi. Bende Erbil çakara randevu. Bakıcam 17+2 haftam da benim doktor um bu doktor ile çalışmış zamanında doktor um çok güzel bir insan devlet hastanesinde çalışıyor Rabbim yolumuzu acı bir olayla bağladı ( Teyze kızım yanında çalışıyor bebeğine bakıyor. Benim 2,5 yaşında evladımın vefat sürecinde oda çok üzüldü O zaman onun küçük bebeği erken doğum olmuştu. Benim hamile olduğumu duyunca onun takibini ben yapıcam demiş. Başından beri ona giderim sıra bulamam numarasına kadar bana paylaştı. Arar müsait zamanında aradan alır beni özelde. O kadar güzel ilgilenmez doktorlar. Her şeyi detayıyla anlatıyor rahim uzunluğundan tut bebeğin kilosuna kadar olmadı gerektiği olduğu kilo yu. Boyutu anlatır o kadar güzel bir
Doktor ) o yüzden Erbil Çakar’a gidicem. Hem daha uygundur etraftan devlete sıra bulman çok çok zor gitme şansın var ise ona git bende zaten renkli ultrason istediğim için devlete gitsem bile özele de gidecektim. Sende bak istersen