Annesininmelei Mehmetabay0990 Merhaba nasılsınız? Kese falan göründü mü acaba ? O panik haliniz geldi bir an aklıma. Çok şükür sağlıkla kucağınıza alın inşallah
papatyaolsun Mehmetabay0990 Annesininmelei Kızlar elinizde fazladan gonalf kaldıysa vermek isterseniz talibim🙏🏻
Mehmetabay0990 Umudumsun098 evet ilaç çok pahalı dondurma 40 binin içinde değili her yumurta için 2 bin ekstra muayene ayırı ilaç enaz 30 bin
Mehmetabay0990 Annesininmelei valla daha gitmediö çok erken oldu için daha 1 şubat dedi doktor um 6 haftalık için gün verdiler değerim daha yeni 1000 ulaştı çok küçük muş daha
Mehmetabay0990 Annesininmelei merhaba iyim çok şükür siz nasıl sınız inşallah iyisiniz sordunuz için çok teşekkür ler
Annesininmelei Mehmetabay0990 bende çok şükür iyiyim ☺️ benimde pozitif çok şükür 9. Gün 140 10. 220ydi yarında kan vereceğim bana da gün verecekler inşallah ☺️ ayın 13 ün de transfer olmuştum ben de
Mehmetabay0990 Annesininmelei aramızda 4 gün var maşallah Allah’ım kucağınızda alamıyı nasip etsin inşallah ben sancım var dün yatamadım şimdi hastaneye gidiyorum dua edin