nb- Molfixi değiştirdiler yeni nesil teknoloji adı altında incecik yaptılar bezleri abartısız oğlumu günde 3 defa duşa sokmaktan sıkıldım.Her gün 3 defa üst değiştiriyoruz sürekli sızdırıyor çişi maalsef kakayıda katı yaptıgından sızmıyor.Pişik oldu çocugum 2 haftadır geçmiyor hiç önermiyorum hiç 😔