Selam arkadaslar bebegim 21günlük ve gaz sancilari da bizi de buldu..kolik degil ama zorlaniyor masaj yaparak rahatlatiyorum..farkli seyler yapam var mi ve kimyon rezene cayi diyolar o nasil yapiliyor bilen varsa yazabilir mi cok tesekküt ederim simdiden