Mrkpcioglu Arkadaşlar 23 haftalık gebeyim bugünki kontrolümde bebeğin böbreğinin biraz büyüdüğünü söyledi neden olur geçer mi moralim çok bozuldu
tatlibebegim_ Mrkpcioglu bende 25 haftalık 15 haftalıkken öğrendim böbreğinde genişleme olduğunu 5 mm sizin kaç mm
Nese_2770 Mrkpcioglu benim kızımda da vardı . Dr 40ından sonra geçeceğini söylemişti dediği gibi de oldu . Siizinki de öyle olur inşallah kafaya takmayın
Mrkpcioglu tatlibebegim_ 6 galiba doktor söylemedi ekranda 6 yazıyordu. Nee olurmuş doktorunuz bir şey dedi mi
tatlibebegim_ Mrkpcioglu benim bebeğim erkek genelde erkeklerde görülüyo önemli olan 24 saat içinde çişini yapması lazım dedi bide erken sünnet dedi
Kevserehdhd Banada bir doktor öyle dedi canm sonra 2 doktora gittim sknti yok dedi bence tek doktorla kalma
tatlibebegim_ Mrkpcioglu evet canım ama senin bebeğin kızmış sanırım bize pipisinin ucu dar o yüzden 24 saat içinde çişini yapması lazım dedi siz doktorunuza sorun bi