Kızlar merhaba, bebek odasına çekyat tarzında bir koltuk veya yatak almayı düşünüyor musunuz? Aileler bu konuda ısrarlı fakat ben almayı düşünmüyorum 🤭 Evin düzeni bozuluyor. Zaten belirli bir süre beşik yatak odasında olacak. İlerleyen yillarda da montessori yatak alınabilir diye düşünüyorum. Sizce ? Sizin düşünceniz nedir? Siz bebek odasına emzirme koltuğu veya cekyat tarzı koltuklar düşünüyor musunuz