Alyaveannesi premsesanasi ic canimm ben her aksam bi bardak iciyorum tadi ilk basta kotu geliyo ama sonra sonra alisiyosun her aksam rutin olarak icesin geliyo
premsesanasi Aldım içtim kızlar normal ayran gibiymiş ya tadı kötü gelmedi bana . Ama tabi hazır olanlardan aldım diye olabilir