Bir yakınım çorludaki reyap hastanesinde doğum yapmıştı. Çok temizdi hemşire ve doktorlardan çok memnun kalmıştık. İstanbul’daki reyap Hastanesi de keza öyle. İlk hamile kaldığımda kontrolleri oraya gidiyordum ama maalesef kalp atışı durduğu için orada kürtaj olmak durumunda kalmıştım geçen yıl. Şimdi yeniden hamileyim. Başka bir şehre taşınmasaydım kesin orada doğum yapardım. Çok yakın arkadaşım İstanbul reyap Hastanesi’nde doğum yaptı. O da memnun kaldığını söylemişti.