Mommerve simdi anlamadim neyi sorduğunuzu??? Hamileligi once öğrenin ama hamile olsanizda olmasaniz da sık idrara cikmanin en yaygin ndeni enfeksiyondur. Gebelikte sık idrar bebegin buyumesiyle mesaneye baski ile gerceklesir ama su an sizin byle bi durum degil sanirim