pamukannesi25 Kızlar 5 haftalık hamileyim daha yeni öğrendim ikinci hamileliğim ama hatırlamıyorum 5 haftayken kese görülürse yinede alttan muayene yapılıyor mu ?
Zelihapinar pamukannesi25 karnından bakıldığında gözükmüyorsa alttan muayene yapıyolar malesef bende karından gözükmüyor hep alttan yapıyolar
Anneoluyorumm00 pamukannesi25 kendini kasmazsan hiç bişey olmuyor canım bende yaptım en azından içim rahatladı
pamukannesi25 Momy9861 ya benim doktor kese görmezse kesin bakar ya ilk hamileliğimdede o olay bende travma oldu neyse dediğiniz gibi söyleyim bakalım belki dinler beni 😂
MerveeAa Geçen hafta 5+4 deyken alttan muayene yaptı doktor hiç bi sıkıntı olmadı çok şükür bebişi gördük çok çok minikti bu hafta normal görürüz inşallah dedi
pamukannesi25 hanifeq ilk gebeliğimde bakıyodu doktor acımıyorda ben çok kasıyorum ya bide normalden sezeryana döndü ilk hamileliğim çok alttan müdehale oldu o yüzden travma oldu sanırım 😄
pamukannesi25 Anneoluyorumm00 ilk gebeliğimde alttan çok bakıldı kasıyorum istemsiz bide normal olucaktı sezeryana döndü nasılsa buda sezeryan olucak diye belki bakmaz diyorum ama bellide olmaz ya travma bende o 😌😄
pamukannesi25 Tazeannebirsi pembe leke gelmesi çok normal değl gibi ama doktorunuza danışın isterseniz
Anneoluyorumm00 pamukannesi25 anladım canım erken olduğu için altan bakmazlar bir hafta sonra falan gel derler muhtemelen benim 7 haftalıkti kalp atışını duymadığımız için doktor altan bakmak istedi çok şükür duymuştuk şuan a3 aylık olduk
bahocum pamukannesi25 benim doktorum 8. Haftada direkt olarak vajinal ultrasonla baktı. Korkmayın bir sıkıntı olmaz 😊