Kbeyzanrr01 Teşekkür ederim Allah razı olsun. Evet normal doğum yaptım doğuma da ebe girdi yani sanırsam öyleydi🤗 sancı çekilen odada doğum gerçekleşti normalde aynı odada kalınıyorda olabilir ama benim doğum yaptığım odadan bi yan odaya aldılar sanırım temizlik yapılması için ayrıca en sevdiğim yanı şu oldu benim yatırıp nst ye bağlar bağlamaz kadın yakınınız var mı diye sordular ablam bekliyordu zaten dışarıda hemen yanıma aldılar doğum esnası dahil her anımda yanımdaydı hatta kızımıda ablam giydirdi özel hastaneden bi farkı yoktu o konuda benide en memnun eden tarafı o oldu