Goktug12 Arkadaşlar 36+2 deyim ama gebeliğim boyunca hiç yaşamadığım mide yanmasını yaşıyorum bu haftalarda azalması gerekmiyor muydu neden böyle oluyor?
1cocuklumom Goktug12 bende de var çok yiyince özellikle midem hazmetmiyor gibi aşırı rahatsız oluyorum sadece maden suyu geçiriyor biraz
Ebbraarr Goktug12 ben de 9 ay boyunca hiç yaşamadım 37 . Haftadayım geceleri inanılmaz hissediyorum soğuk süt içiyorum ilaç yerine