3435360 Merhabalr canlarım folik asidim 13. Haftamda falan bitti tekrar yazdırmalı mıyım acaba bilmiyorum kaçıncı haftada bıraktınız
bahocum 3435360 canım doktoruna sormanı öneririm. Ben bırakıcaktım folik asiti 13. Haftada çünkü benim kullandığım markada öyle yazıyordu. Kontrolde doktoruma bırakayım mı dedim. Hayır devam et dedi başka markaya geçtim
Mavi3475 3435360 Yazdır canım ama zaten doktorun vermesi lazım değiştiriyor zaten haftaya göre foliği
Cerenglr 3435360 yine doktoruna sor canım ama 3 aydan sonra folikasiti kesiyorlar multivitamin desteğine başlanıyor ☺️
cerenyildirim 3435360 selamlar ben 3. Ayda bıraktırmıştı doktorum sonrasında Farklı vitaminler verdi içerisinde folik asitte var
Gecemavi 12.haftamin sonunda kestim sonra demir ve OMEGA desteğine başladı doktorum doğuma kadar kullancam
Kbagci 3435360 13 haftaya kadar folik asitin dozu 400 microgram oluyor devam etersen bunun dozu 200 micrograma düsüyor. Almanyada devamini öneriyoröar cünki spina bifida dan koruyormus
SenaBM 3435360 doktorun ne derse o. Benim doktorum 3.5 aylıkken 15 haftaydım bıraktırdı. İçinde folik asit bulunan demir hapı verdi. Feroglobin ve pregnacare plus