Ben 15.haftamda belim ağrıyor dediğimde doktorum dedi ki daha bel ağrıs için erken belini üşütmüş olabilirsin ya da yattığın yatakla alakalıdır dedi gerçekten de bizim yatağımızı değiştircektik yani bide uyurken belim açılıyordu hep artık atlet giyip içime öyle yatıyorum bel ağrım baya azaldı ama ek olarak şunu diyim biraz fazla ayakta durunca ya da oturunca belim ağrıyor çok yatınca böyle sanki kemiklerim batıyor bu hala geçmedi şuan 16+5im herhalde fazla yormamak uzun süreli tek pozisyonda kalmamak lazım