Nergiz7 Bi kaç gündür hastayım nezleyim, bazen çok öksürüyorum. Öksürdükçe aklıma bebişim geliyor, acaba karnımda ben öksürdükçe o rahatsız oluyor mudur ? Ona bi zararı oluyor mu ? Vicdanen tuhaf hissediyorum 😮💨
Sevde11 Nergiz7 ben de simdi post açacaktım bu konu ile ilgili. Grip oldum ben de önerisi olan var mı öksürüyorum da dediğiniz gibi bebeğe bisey olur mu korkuyorum🤧
merimiri Nergiz7 bende gebelik şüphesi yaşarken grip oldum henüz test yapmamıştım ama belki vardır diye ilaç içmedim o şekilde o kadar zor geçti ki ve deli gibi öksürürken kasıklarım dahil ağrıyordu sürekli öksürmekten ve zararı olmuş mudur bilmiyorum 🤷🏻♀️
Sevde11 Nergiz7 canim ben dayanamadim acile geldim serum taktılar parol, kan idrar aldılar sen de gidebilirsen rahatlattı beni az da olsa
Nergiz7 Sevde11 çok geçmiş olsun inşallah daha da iyi olursun, ben de bugün iyi hissediyorum o yüzden hastaneye gitmedim. Azıcık öksürük kaldı sadece