Kızlar belki size garip gelecek ama birşey sormak istiyorum. Cuma günü çatı muayenem var 37+3 oluyorum o gün ve o günden sonra açıkçası artık doğumun başlaması için bütün tuşlara basmak istiyorum 😂 önerileriniz nelerdir neler yapmam gerekiyor doğum başlaması için ve sizce ne kadar sürede doğumum başlar 🤭