Sevginur61 Son adetimin başlangıcı 28 kasımdı. Adetim bir gün geçince de beta 73 çıkmıştı. Şuan tahmini kaç haftalık oluyor acaba bilen varmı
leylaaa1268 Sevginur61 bu uygulamada göstermiş olmalı cnm, son regl tarihinle girmedinmi bu uygulamaya? 🥰
Esra_4774 Sevginur61 Uygulamaya son adet tarihinizi girdiğinizde size söylüyor . Şuan benim uygulamadaki gebelik haftam ve usgde ki gebelik haftam aynı günü gününe ☺
Sevginur61 leylaaa1268 girdim ama çok gösterdi ben ona inanamadım. Buraya göre 8 haftalık bunun doğruluğu nedir😅😅
Sevginur61 Arasmirzamomm kesin doğru mu sizce doktora gidicem ama ben daha 1 aylık diye düşünüyordum 😅