Meliha06 haftadayız daha bebek yok gibi karnımda kızlar hiç hamile olduğum belli değil herkea öyle diyo moralimi bozuyo bide bebişimin tekmelerini ne kadar zaman sonra hissetmeye başlarım?
umrumdadegil Meliha06 kız daha dur yeni çıkmayabilir göbüşün şimdiden sonradan büyümeye başlar herkesin vücudu bir değil belki küçük bir karnın olacak😂 bundan sonra hissedebilirsin tekmelerini 22. Haftaya kadar mormal hissetmemek
Edaacar-ozkan Meliha06 ciddi ciddi buna mı moralin bozuluyor ne güzel işte kilo almadan hamilelik belli olmadan doğursun daha ne istiyorsun 🤣🤣 bu arada doktorum karnın çıkması için 20 haftalarda olmam gerektiğini demişti
leylaaa1268 Meliha06 kızz daha minnoş o yüzden, her bedende ayrı oluyo bu göbek büyümesi fln, tam olarak 4 aydan sonra belli olmaya başlar göbüşünn😍🥹16 17 haftalarda artk içinde birşeylerin kıpırdadığını hissede bilirsin🫶🏻👼🏻
Yeldan Meliha06 hayırlı olsun canım rabbim kucağına almayı nasip etsin. Zaten normali 20. Haftadan sonra belirginleşmesidir. Bende şu an 29. haftalığım karnım 25. Haftadan sonra çıktı ve bir anda büyüdü. Bana da aynısını diyorlardı aaaa hiç karnın yok nasıl nasıl 5-6 aylık hamilesin falan hep bunları duydum. Ama önemsemedim çünkü herkes aynı değil. Fiziken bambaşkayız ve her hamilelik farklıdır. O yüzden sizde canınızı sıkmayın güzelce hamileliğinizi yaşayın. Ayrıca ilk hareketini 21. Haftada tam net hissetim.