Kızlar bu normal mi ya, regl ağrısı gibi sancım var hafif hafif dün geceden beri. Açılma mı oluyor bebek aşağı mı iniyor 🤷🏻♀️ Yarın akşam randevum var diye bugün hastaneye gitmek istemiyorum. Bi de yarın çatı muayenesi yapar mı doktor devlet hastanesine gideceğim 🙋🏻♀️