mavismerve_50 Merhabalar 22 haftalık hamileyim ve bugün kan testimin sonuçlarında guatr yüksek çıkmış biraz ve enfeksiyon varmış bunlar tehlike oluşturabilecek şeyler mi ne yapmalıyım?