Sevde345 Kızlar dün idrar testi yaptim silik çıktı bugünde yaptım yine silik çıktı ama dün kan testinde 2.82 negatif cıktı böyle bi durum yasayan varmi yukselirmi degerim sizce
papatyaolsun Sevde345 yükselebilir belki değer canım sanki yükselmeye müsait gibi yarın kan testini tekrarla bence. Benim de bugün silik çıktı profilimde paylaştım
Edaacar-ozkan Sevde345 bende tam testi evde yaptığım testlerin hiç birinde gebelik çıkmadı kan verdim kanda çıktı 😃
Elf0241 Sevde345 ben ilk kızıma hamileliğimi beta hgc 4 ile öğrendim 5 in altı gebelik sayılmıyor ama değerim 4 iken hamileymişim iki gün sonra tekrar kan verdim artmıştı değerim ve kanda 4 çıktığı günün akşamı erken gebelik testi yapmıştım çok çok silik bir ikinci çizgi vardı
Sevde345 Dünden beri böyle silik ikinci cizgi cıkiyo anlamadim geç döllenme mi acaba ama belimde cok agriyo adet olucak gibiyim
Zeyna27 Sevde345 diğer teste göre daha belirgin sanki sen bi iki gün daha bekle kan ver tekrardan canım
Sevde345 Zeyna27 bekliyorum yarinda yaparim bi test bakayim belimde oyle agiriyo ki adete 4 gün var hayirlisi sabır sabirr
Sevde345 Edaacar-ozkan en iyisi daha kesin bir sonuc birde bana bak hergun test yapiyorum silik cikiyor arada kaliyo insan
_Mother_ Sevde345 anladım canım adet gününe daha varmış yükselme ihtimali var inşallah yükselir güzel haberlerle gel
Sevde345 Zeyna27 hayirli ugurlu olsun sağlikli bir sürec yasayin insallah sizin adiniza cok sevindimmm darisi bizim basimiza 🤲🏼😘
Sevde345 Elf0241 sağlikla büyütün insallah degerin 4 cikmasi yukselme ihtimali daha yuksek ya benimki 2 dusuk bi ihtimal benimki ama Allahtan umud kesilmez tesekkurlerrrr🤲🏼