_perihan Kızlarrr 30. Haftalık hamileyim 112ye kadar çıktım normal doğum çok istiyorum ama yapabilir miyim bilmiyorum doktorum bunu konuşmamız için erken daha dedi. Aranızda var mı yüksek kiloyla normal doğum yapabilenn paylaşır mısınız lütfenn
YeniGelinMeselesi _perihan boyla alakası var galiba bunun ben 1.75 boyundayım 112 ile hamile kaldım şuan 114e yaklaştım 4.ayım bitiyor gebelikte doktoruma söylediğimde doğum için sorun olmaz diyet yapmana gerek yok dedi ama benle aynı kiloda 1.60 civarı biri vardı ona diyet verdi kilosu için