Nelihan122 Ebrarabla_06 Merhaba kız demişsinİz benim bebeğim fotoğraf daki arkadaşım atmıştı doktor erkeğe benzetmişti şuan çok sevindim ama neye göre kız erkek diyorsunuz acaba
gulayy0909 Ebrarabla_06 teyzesi bize de bakar misin biz gittik bugün kontrole https://mutluresim.com/image/ncNAFd
Sbl-Brls Ebrarabla_06  Rica etsem bizim de cinsiyetimize bakabilir misiniz acaba ?
Miracleee Rmysa57 pek anlamam ultrasondan ama his olarak erkek diyorum. Hayırlısı olsun. Ve sağlıkla doğsun 🤲🩷
Ebrarabla_06 Nelihan122 evet canım benim sağlıkla gelsin inşallah tahmin benim ki duruşa göre yorum yapıyorum