Dnyaa56 Bende de 32den başladı.5 gün hastahanede yatdım,ciğer geliştirici oldum,kan sulandırıcı serum aldım.Şu an 36+4 deyiz.Hala az.Gelişimi çok yavaşlarsa alırız dedi doktor.Havuç suyu içiyorum her akşam belki stabil tutar da normal doğururum diye.Korkmayın haftanız çok küçük değil,34e kadar dayanırsa küveze bile girmez bebek