Merhabalar, Henüz karar veremediğim için paket alamadım. İlk randevum Ayşe Kırbaş hoca ileydi. Meğersem yüksek riskli gebelik uzmanlık alanıymış, ama benim şuana kadar normal hala ona gidiyorum muayneye fakat emin olup bi doğum paketi alamadım açıkcası