papatyaolsun Kızlar aşılamanın 10. günü erken gebelik testi böyle 10 dk içerisinde aşırı silik çıktı. Belki de sadece ben görüyorumdur 😂 daha önce de böyle silik çıkıp kanda negatif gördüğüm oldu o yüzden testi yarın sabah tekrarlayıp ona bakcam
edaozkyyy papatyaolsun Ben iğne vurulmadım canım ama benimde çatlamanın 9. Günü aynı böyleydi testim ve adetime 1 hafta vardı şuan 5 haftalık hamileyim çok şükür inşallah sende güzel sonuçlar alırsın 💖
Fatmadali papatyaolsun aa yeni gördüm ama silik çizgi var canım bende gördüm net 🥰 ay çok sevindim valla umarım kanda da pozitif görürsün heveslendirmek gibi olmasın ama bence oldu gibi kız 🤩😍
Zeyna27 papatyaolsun bence var bende 12-13 pozitif çıktı kan verdim 23 çıktı bugün tekrar verdim benim aşılama değil klomen çatlatma iğnesi
papatyaolsun YesimAykut canım bir kez daha böyle silik görmüştüm o yüzden şu an hiç heveslenmek de istemedim ☺️
papatyaolsun Zeyna27 canım ben bir kez klomen denemiştim benim tutmadı. Adına çok sevindim sağlıkla gelsin miniğin 💃🌺
Happ Zeyna27 sorununuz neydi ya da var mıydı çatlatma yaptınız bende düşünüyorum da adet olursam pco var bende
papatyaolsun @Munevver_bozdogan canım bugünkü testim, ama daha önce de aynı silikliği gördüğüm için kafamda net bir şey oluşmadı, yarın da yaparım daha netse kan vermeye giderim
papatyaolsun @Esrashshshssh canım aşılaman tutmuş hayırlı olsun sağlıkla kucağına al inşallah 🌺 ilk aşılaman mıydı
papatyaolsun Esrashshshssh sen kaçıncı günde öğrenmiştin tatlım? En üstte görsel ekledim bugün aşılamanın 10. Günü var mıdır acaba
Esrashshshssh papatyaolsun valla canin sende bilirsin ki ben hiç inanmadım tutmadı dediğim için yapmadım asilamadab sonra düşün 25 aralıkta aşılama oldum 15 ocak da yaptim test
papatyaolsun Happ canım ben de cevap vereyim . Benimki sebepsiz infertilite. Eşimle tüm tahlillerimiz temiz ama 1buçuk yıldır bebeğimiz olmuyor. İlk iğneli aşılamamı oldum . Bugünkü test böyle çıktı
Zeyna27 Happ bende sorun yok sebepsiz ilk bebeğim kendiliğinden oldu ölü doğum yaptım sonra 1 yıl sonunda klomenle kızım oldu tekrar düşündük 2-3 ay olmadı doktor kontrolünde klomen çatlatma iğnesi ile oldu
Happ papatyaolsun inşallah hayırlısı olur hepimiz için Allah en kısa zamanda sağlıkla nasip etsin hepimize 🤲🏻💖
papatyaolsun edaozkyyy ayyy sağlıkla kucağına al tatlım çok sevindim💖🌺💃 Normal yolla olmuyordu ben de iğneli aşılama yaptırdım umarım sonuç alırız. Daha önce böyle silik test çıkmıştı ama negatif sonuç aldım o yüzden biraz da tedirginim açıkçası
Meriioo papatyaolsun ben de aşılamayla gebe kaldım. Doktor sadece kanda çıkar o da 14. Günde demişti. Bu testle heveslenmeyin ya da olmadı gibi düşünceyle moralinizi bozmayın. 4 gün sonra kan verin 🫶 hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
papatyaolsun Meriioo ayy evet 14. Gün tam adet günüme denk geliyor ama sabredemedim kuzum. Çok haklısın ümitlenmiyorum ama yine de dayanamayıp test yaptım ☺️
papatyaolsun Fatmadali yaaaa kuzu gördün mü ☺️ umarım doğru sonuçtur daha önceki silik testim negatif olmuştu geçen ay. Umarım olmuştur da beni uğraştırmaz bu ay yine aynı şeylerle 😁