Rabiul Mervekesenyzc11 eşimin adı ediz 😍 çok güzel isim çok fazla da kullanılmıyor ben 2 kere fln duydum
Snmtrgt @Mervekesenyzc11 edizi ve Alp ismini tek başına düşünmüştüm bende 😅ama kafam karışıyor sürekli
Snmtrgt @DenizSs-5 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏poyraz ismini bende çok seviyorum ama akrabalarda var malesef