dkcays 16+5 günlük gebeyim. 12. Haftada doktor ultrasonla bakarken rahim ağzında sıvı göründüğünü söyledi. Riskli gebelik bölümü olan perinatolojiye sevk etti. Alttan muayene sonucunda doktorda polip var dedi. Hiç böyle bir durum yaşayan var mı?