Mamacitaa5 Mervegngr06 9-10 u beklerler açıklık için Rabbim kolaylık versin düzenli neves alın verin ebelerin dediği egzersizleri yapın demezlerse sorun onlar gösterir eve gönderirlerse de ona göre yaparsınız sağlıkla kavuşun 🎀
Mamacitaa5 Mervegngr06 açılmaya bağlı min. 1-2 saatte sürebilir daha fazlada Meryem ana otunu koysun biri olusun ona açılmanız artar diye düşünüyorum
ZeynepAsya1 Mervegngr06 benım 4cm Le hastaneye yatışım olmuştu sunı sancı verıldı 2 3 saat içinde 10 cm bulmuştu 36+5te aldım ilk bebeğimi kucağıma hurma yiyin eğil kalk hareket ve cinsel ilişki açılmayı arttırıyor demişti bana doktorum
Tazeanne68 Mamacitaa5 siz denediniz mi meryem ana otunu bnde kullancam da hangi dualar okunuyor biliyor musunuz
Mamacitaa5 Tazeanne68 Meryem suresini okusun ayetel kürsi felan bildiği dualar okusun sizin isminize hitaben normal olarak (Türkçe yani) dua da bulunsun doğumun kolay geçmesi hayırla sonuçlanması için işte benimde bildiklerim bunlar 🙌🏻 sizde Sümmes sebira yesserahu Abase suresinden bir ayeti mutlaka aklınıza geldikçe okuyun yolunu kolaylaştırsın sağlıkla gelsin inşallah
Edaysl33 Benimde yarın çatı muayenem 38+2 Ağrı oldu mu bide tetikliyor diyorlar bi sancı filan var mı
Mervegngr06 Edaysl33 valla az önce oldum kendinizi kasmayın ben biraz kastım az acıdı ama 2 dklik iş doktor da uyarıyı verdim bu hafta bakalım dedi inşallah bu hafta dogururum
Edaysl33 Çok teşekkürler banada hep 1 hafta 10 gün ileriden gidiyor diyor dedim ben 40 ı beklesem 4 kilo olur nasıl doğuracağım müdahale ederim demişti ,belki uyaracak sizinki gibi hayırlısı olsun çok zorlanıyorum artık sağlıklı doğumlar sizede 🙏🏻