LamiyaCetinkaya bu bahsettikleriniz bende oluyor mesela geçen perşembeden bu yana her gün biraz sancım olur hafiften adet sancısı gibi belime,karnıma, bacağıma vurur.bazende sadece bir kenar daki kasığıma vurur dediğiniz gibi böbreğm ağrıyor herhalde su çok içmiyorm ondandır diye düşünüyordum. Akıntı da şöyle son aylara doğru biraz sıvı şeklinde su gibş birazda akıntı karışık gelirdi ama sanki bu aralar afedersin meni gibi akıntı geliyor o da olabilir mi nişan, ama her gün biraz gelmeye başlıyor sadece bir defalık değl. Yani bu anlattıklarımdan dolayı benimde doğumum yakın mıdır sizce? Bunu sorunca kimisi diyor normaldr doğumun yakındır ondan. Tamm bende bilşyorm yakındır ama ona bakarsak kimisinin sancısı hiç olmaz suniyle doğurur, benim bu belirtiler varsa demekki sancım gelicek diyorm