Bu ay letu kullandım ilk defa birde ilk defa ovülasyon testi denedim bu ay 17 ocakta koyulaştı çizgiler 18 ocakta silikleşti çatlama oldu diye düşünmüştüm burdakilerde aynı şeyleri söylemişlerdi 19 ocaktada iç çanaşırıma beyaz akıntı fındık büyüklüğündeydi 20 ocaktada doktor kontrolüm vardı doktorum yumurtan çatlamamış kalıntı yok en büyük yunurtanda 11buçuk mm dedi yani ovülasyonda niye öyle gördüm beyaz akıntı çatlama belirtisi derker o niye geldi ultrosonda niye çıkmadı bilgisi olan ihtimaller 😔