Semanur_AkMo Üsttekinini dün yaptım bıraktım çıkmadı diye 7 saat sonra biraz renklenmiş alttakini yarım saat önce yaptım yirmi dakika sonra baktım böyle belirmiş sizce böyle bir şey var mı size oldu mu 
Gulsahgunhan Semanur_AkMo aaa bnmde böyleydi hatta reglim 3 gün geçmiş hali böyle böyleydi şimdi 5 aylık gebeyim :) bnce bebiş var :)
Neva_aydn Canım tekrar yap istersen beş dakika içinde çıkması lazım oyle kabul ediliyor yada direk kan ver
Nihallll123 Semanur_AkMo valla benım de aynı böyle oldu sonradan çıktı adetım bile gecıktı ama yoktu ben erken gebelık testlerıne hıc ınanmıyorum ya kaset le dene yada kan ver dırekt