Selcan3 Ben hepsinde bepanthol kullandım çok memnunum bunda da onu kullanacağım ikilisini aldım bile 😅 Bir de ben kızarmadıkça kullanmıyorum bazıları her bez değiştirme de sürüyorlarmış bana gereksiz geliyordu geçen günde instada gördüm sürekli kullanmak iyi değilmiş