Kızlar 10 senedir evliyim ilk hamileliğim tedaviler cevap vermedi rabbim kendiliğinden verdi kayinbabam duyar duymaz muradımız oldu diye çocuğa murat ismini vermek istiyor kendi patronunun adı ve eşim tarafı da hep murat nasıl diye soruyor daha doğuma 3 ay var yani kendi ailem karışmıyor ama bende kuranda gecen güzel bi isim olsun tek isim istiyorum bu kez de benim koyduğum isim yerine yine murat derlerse canım sıkılacak yaparlar biliyorum yani insanı kendi haline bırakmıyorlar çok bunaldım sizce ne yapmaliyim