K11- 2 hafta önce gittiğimde 6+0 reglime göre ama doktor 6+4 olduğunu söylemişti. 2 hafta sonra yani bugün tekrar gittim 8+1 olmam gerekiyordu 8+6 çıktı normal mi sizce. Doktorda birşey demedi normal dedi ama tedirgin oldum biraz.
Sermec27 K11- normal ben şu an 17+1 haftalık hamileyim 1 hafta önden gidiyor bir kaç günden bir şey olmaz 🥰
Minnnosanne K11- çok normal ve iyi bişey benimde hep öyle oluyo bazen dahaa fazla önde oluyo o kiloya bağlı bişey bebeğin sağlıklı oluşu
yeschef-13 Hamileliğiniz ilerledikçe bebegin haftaları günleri ileri geri değişecek🧿 detaylı ultrason yaptırdığınızda bütün organların haftasını gününü ayrı alacaksınız 💐
Aksutilayda44 K11- bende bugün detaylı ultrasona girdim 1 hafta geriden geliyor dedi bişey olurmu bir sıkıntı da gözükmüyor dedi
K11- Aksutilayda44 bende 3 hafta sorma gireceğim ne kadar sürüyor. 1 haftanın çok sorun olduğunu sanmıyorum öyle okumuştum
K11- Ay maşallah diyelim o zaman şimdi benim takibimi 8+1 den reglime göre mi yapmam lazım yoksa 8+6 dan doktorun söylediği güne göre mi yapmam lazım