H_Nur seni o kadar iyi anlıyorum ki, merak etme bu günlerde geçecek🌸 bak kanamam oldu çok ağladım çok korktum ama progestanımı kullandım iğnemi yaptırdım (hala devam ediyorum bu arada) ve bebeğim benimle💖 bir daha ne kanama ne leke oldu. ama hep yattım dinlendim. ağır kalmadım evimi süpürmedim. çok dikkat ettim. içinde korku var biliyorum, korkma. dikkat edip ilacını kullan Allahın izniyle bebeğin tutunucak sana👼🏻