Kızlar uygulamaya göre 7+1 deyiz bugün kalp atışını dinlemeye gittiğimizde bebeğide göremedik kalbinin sesinide dinleyemedik. Kesenin içinde yüzük gibi bişey vardı onun içinde haftaya gelin dedi kesw çok güzel büyümüş dedi sizinde başınıza böle olay geldi mi normal mi