aysenuryusuf 37+5 te oldum. Ama ne gelen var ne giden 😅 sanci bile yok sadece kilo alan bebisimin daraldigini hissediyorum. Ben sırf beni normal doğumda tesvik etsinler diye özele kontrole gidiyorum cünkü muayenede bende kendimi kastim ve allah razi olsun doktorum bir güzel sakinlestirdi, anlatti. Böyle dur sunu yap bu hicbir sey diyerek korkumu almaya calisti. Devlet hastanesinde sanmiyorum ilgili davranacaklarini. Yine normal dogum yaparlar ama bir degil bin dogururum heralde