Ben başından beri normal doğum istiyordum 37+6 da kanamam geldi sancım başladı normal doğum yapamayacağımı düşündüm ağrı ve korkudan sezeryan oldum 2. Günüm ilk gün narkozun etkisinden çıkmam 1.5 2 saatimi aldı ve çok ağrım vardı dikiş yerimde bu herkeste oluyor mu sezeryan olan arkadaşlar ? Normal doğum yapsaydım galiba daha çabuk toparlanırdım