Buseasell Slm bayanlar 19+3 haftalık hamileyim ve bugünlerde vajina ağrısı oluyo sizlerde de oldumu acaba normal mi
RES Buseasell ben bunu doktora soemuştum 16.haftada. normal dedi olue öyle şeyler dedi. Bence idrarında yanma kötü kokulu akıntı vs yoksa endişelenme
amayinedeiyiilerledim Buseasell benim Çarşamba günü kontrolüm var. O zaman soracağım inşallah. Rahim büyümeye devam ediyor neticede. Ondandır diye umuyorum 🤲🏼
amayinedeiyiilerledim Buseasell sonuçlarım çıkmadığı için gidemedim🥺 gideceğim hastane başka şehirde o yüzden sürekli gidemiyorum
Sevil1996 Böyle batma sızı , vajina dudağı hafif ağrısı oluyor bazen ,bazen alt taraf çekiyor gibi kemik kısmı anlamıyorum
Minikki23 @Buseasell Bende 19 haftalığım.Aynı şekilde benimde rahim ve vajinada ağrım oluyor.Bende endişeleniyorum.Bi de alt tarafa tekme gibi sızı şeklinde oluyor.Sizde var mı böyle birşey
Buseasell amayinedeiyiilerledim yok canım bende gidemedim daha yaz buraya gidince ben 10 gün sonra gidicem daha
amayinedeiyiilerledim Buseasell senin varmış daha. Tamam inşallah yazacağım. Salı günü öğleden sonra randevum
amayinedeiyiilerledim Buseasell merhaba 🤗 doktordan çıktım şimdi. 5. Ayda başlar batma hissi sıkıntı yok dedi. Rahim ağzı kapalı olduğu ve kanama olmadığı sürece sorun olmaz dedi☺️