Kubragnssvr63 34+2 de 2300 gr ve minyon bir bebek olacağını söyledi doktorum. 33+3 de 2160 gramdi . Az kilo almış gibime geldi dikkatle ediyorum beslenmeme ama normalmi sizce sizler ne durumdaydiniz bu haftalarda acaba
mbs44_16 Kubragnssvr63 bebeğinizin kilosu gayet iyi. Siz beslenmenize ne kadar dikkat ederseniz edin bebeğinizin ne kadar kiloda doğacağı genetiğinde bellidir o yüzden kendinizi üzmeyin hamileliğinizin keyfini çıkarın. Benim bebeğimde 35 haftada 2500 gr dı
Nur_Alp Kubragnssvr63 bende şimdi çıktım doktorun yanından 34+1 2300 Gr dedi ama iyi olup almadığını söylemedi sağlıkla gelsinler de kilo önemli değil 💙
Hayal-21 Kubragnssvr63 ben 32 de gittiğimde 1285 ti kilo almamıştı çok son bir ayda. Bnce şükredin halimize. Birde doktor nasıl minyon diyor anlamadım sizin bebeğinize anlamadım
Iremakn Hafta bittiğinde 2400 dü normal olması gerektiği gibi dedi doktor ama bende maç 3.5 kilo doğacağını düşünüyorum
Nur_Alp Nur_Alp zaten bu haftalarda hızlı kilo almaya başlıyorlar diye biliyorum fazla kafaya takip kendinizi de bebeği de strese sokmayın bence :)
Nur_Alp Nur_Alp zaten bu haftalarda hızlı kilo almaya başlıyorlar diye biliyorum fazla kafaya takip kendinizi de bebeği de strese sokmayın bence :)
Nur_Alp Nur_Alp zaten bu haftalarda hızlı kilo almaya başlıyorlar diye biliyorum fazla kafaya takip kendinizi de bebeği de strese sokmayın bence :)
Kubragnssvr63 Hayal-21 ya Bi bakıyorum çok güzel alıyor kilo bir bakıyorum az alıyor öyle dedi vallahi herzaman çok şükür tabiki sağlıklı olsunlar yeter de ister istemez insan niye az aldı acaba diye takılıyor sadece
Evremoz Kubragnssvr63 34. Haftada biz de 2400 gr çıktık. Doktor gayet normal dedi. Neden minyon olsun ki.