Tugbabuglem58 Efnan-77 bende de bir tavşan vardi ama asiri buyudugu icin baskasina vermek zorunda kaldim düşük kulak tavsandi cuce tavsanlar ne kadar buyuyor acaba
Muratseyma2015 Şehir dişina temin etmek isterseniz otobüs seferlerine gidin orda bagaja koyuyorlar Muavinin numarasını plakasını yeni sahibinin numarasını verin o şekilde olabilir
Tugbabuglem58 Efnan-77 bende yalovadayim ben cok istiyorum diger tavsanimiz biraz koku yapmisti esim kokuyor falan diyor ikna etmeye calisiyorum
Muratseyma2015 Efnan-77 şehir dişindan isteyen oluyor ya ondan dedim canım benım de köpeğim Bursa dan geldi otobüs altına kutusunda koydular plaka muavinlen iletişim halindeydik otogardan aldık hemen☺️ Aklında bulunsun diye dedim canım