Momyy1999 Kızlar sağ göğsümün tam altına bıçak saplanır gibi bir ağrı giriyor o kadar kötü ki anlatamam. Sebebi ne olabilir sizce ?
Fatos43 Momyy1999 bebişin yeri daraldı üste baskı yapıyor ben 34 haftayim benim de kaburgalarım batıyor üste nefesim kesiliyor resmen normal bence
Aryayra Çocuk vuruyor olabilir. Benim de yumurtalığıma vurunca öyle bir ağrı oluyor. Görümcem de bu haftalarda kaburgam batıyor gibi diyordu