Merhaba arkadaşlar, yakında doktorum ikili tarama testi için yanına çağıracak ama ilk gebeliğim olduğu için bilgi sahibi değilim. Çevreden duyduğum kadarıyla masraflı bir testmiş ve klişe olarak bebeğin hasta olsa aldırmayacaksan hiç gerek yok diyen var. Sizler ne yaptınız? Önerir misiniz? Nasıl uygulanıyor?